top of page

W oparciu o doświadczenie proponujemy rozwiązania "szyte na miarę" tak aby stanowiły rzeczywistą odpowiedź na potrzeby Klienta. 

W realizacji projektów wykorzystujemy szeroki wachlarz uznanych metod badawczych, dobierając je do indywidualnych potrzeb biznesowych Klienta:

Realizowane na reprezentatywnych próbach ogólnopolskich lub na dobieranych celowo specyficznych grupach rolników.  Szybsze dotarcie i realizacja badania - możliwość zaangażowania do 50 ankieterów telefonicznych przy realizacji projektu.

Audyt punktów sprzedaży, celem pomiaru standardu jakości obsługi. Obejmuje m.in. sklepy ze środkami ochrony roślin, nawozami i narzędziami oraz salony sprzedaży maszyn rolnych.

Realizowane bezpośrednio w gospodarstwach rolnych, na terenie całego kraju. Możliwość dotarcia do wąskich grup gospodarstw (np. największych, specjalizujących się w określonym profilu produkcji, rozmieszczonych w danym regionie kraju).

Realizowana bezpośrednio w gospodarstwie lub w innych miejscach (np. spotkania z rolnikami, konferencje, pokazy polowe…).

Dłuższa rozmowa (1 na 1), celem zebrania
szerokich inspiracji, poznania opinii oraz pogłębionego kontekstu wybranych
zagadnień rolniczych. Realizacja ze ściśle sprofilowanymi rolnikami-respondentami.

Zbieranie opinii i poglądów rolników, w formie
pogłębionej dyskusji, w gronie kilku osób. Rolnicy dobrani pod kątem odpowiedniego profilu produkcji rolnej, geograficznie czy wiekowo.

Nasze indywidualne podejście do projektów badawczych zapewnia wartościowe insighty i wskazówki biznesowe. 

Ul. Jana Olbrachta 122 lok. 14,

01-373 Warszawa

tel. +48 (22) 299 29 39

biuro@agnoscope.com.pl

www.agnoscope.com

Copyright by Agnoscope

bottom of page